Olen tosi huono shoppailija. Kaupassa haahuilu, varsinkin, jos jotain tiettyä vaatekappaletta tarvitsee etsiä, se on minulle kuin etsisi neulaa heinäkasasta.
Verkkokaupat ovat siitä kivoja, kun voit milloin vaan selailla valikoimia ja hakusanalla löytää useita samaa tarkoittavia tuotteita ja samalla löytyy erikoisempia malleja mistä et edes osannut haaveilla. Olen ostanut/ monia kertoja verkkokaupasta, sekä vaatteita ja myös lapsenlapsille leluja.
Aina on kyllä osunut oikein tai olen saanut johonkin valmiin linkin ja löytänyt sen perusteella tuotteen.
Nyt etsin itselleni verkkokaupasta neuletakkia. Olin nähnyt jonkin mainoksen olisiko ollut Facebookissa ja lähdin etsimään kyseistä tuotetta netistä. Löysin vähän sinnepäin olevan neuletakin ja vielä alennuksella edullisesti. En ollut koskaan aiemmin kyseisestä kaupasta ostanut mitään, joten aloitin rekisteröitymisen uutena asiakkaana. Melko loppuvaiheessa ohjelma herjasi minulle, että osoite tuntematon. Kirjoitin uudestaan osoitteen ja sama juttu. Pidin hetken taukoa, mutta sama juttu.
Laitoin sen jälkeen sivujen ylläpitäjälle tai verkkokaupan pitäjälle kenelle nyt siitä löysin palaute osoitteen ja lähetin sähköpostia, että mikä on kun en pääse kirjautumaan, osoitteeni on aina väärä. Usein nuo verkkokaupat ovat ulkomaisia, vaikka ovat suomenkielellä, arvelin, että näinköhän palaute ymmärretään oikein. Seuraavana päivänä sain sähköpostia. He ovat nyt päivittäneet tietoni ja pääsen tilamaan kyseisiä tuotteita. NO ok, mutta, kun pääsin kirjautumaan sitten uudelleen heidän sivuilleen, niin tuote mitä halusin olikin loppuunmyyty. Arvaa että harmitti.
Katselin vielä sivuilta olisiko siellä mitään muuta vastaavaa ja löysin kyllä jotain sinnepäin ja tein tilauksen.
Jälkeenpäin mietinkin, että oliko keino saada minut alennustuotteilla heidän sivuilleen, vaikka tuotteet olikin sitten harmillisesti loppuunmyyty ja miten he pystyivät päivittämään yhteystietoni, kun enhän ollut päässyt edes sivuille kirjatumaan?
Vastaa